• NEWSROOM
    • NEWSROOM
    • Αυτοδιοίκηση
    • Κοινωνία
    • Πολιτική
    • Αθλητισμός
    • Opinions
      • Opinions
      • Aντώνης Σουκαράς
      • Επισημάνσεις της Τζένης Σουκαρά
  • CULTURE
  • GUIDE
    • GUIDE
    • Γεύση
    • Σινεμά
    • Streaming
    • Θέατρο
    • Kids
    • Διασκέδαση
    • Book Stories
      • Book Stories
      • Book Tails
    • Υγεία
    • Style & Beauty
  • STORIES
    • STORIES
    • Πρόσωπα
  • DECADENCE
  • GREEN
  • REAL ESTATE

  • NEWSROOM
    • Αυτοδιοίκηση
    • Κοινωνία
    • Πολιτική
    • Αθλητισμός
    • Opinions
      • Aντώνης Σουκαράς
      • Επισημάνσεις της Τζένης Σουκαρά
  • CULTURE
    • ΕιδήσειςΤέχνη

      To 7ο Φεστιβάλ WIFT έρχεται στην Ταινιοθήκη της Ελ...

      • November 21, 2023
      ΕιδήσειςΤέχνη

      Η βραβευμένη με Όσκαρ Tilda Swinton έρχεται στη Στ...

      • November 21, 2023
      ΕιδήσειςΤέχνη

      Μέγαρο Μουσικής Αθηνών: Όλο το πρόγραμμα καλλιτεχν...

      • November 21, 2023
      ΕιδήσειςΤέχνη

      Γιάννης Σπανός, ο χαρισματικός Kορίνθιος μελωδός τ...

      • October 30, 2023
  • GUIDE
    • Γεύση
    • Σινεμά
    • Streaming
    • Θέατρο
    • Kids
    • Διασκέδαση
    • Book Stories
      • Book Tails
    • Υγεία
    • Style & Beauty
  • STORIES
    • Πρόσωπα
  • DECADENCE
    • DecadenceΕιδήσεις

      Αυτό δεν πήγε πολύ καλά! “Τρελάθηκε” ο...

      • December 5, 2023
      DecadenceΕιδήσεις

      Νέο video Μητσοτάκη στο TikTok: Τρολάρει Άδωνι με&...

      • November 3, 2023
      DecadenceTrending

      Πανσέληνος-Καλάμια: Ο δήμος Κορινθίων κάλεσε τα μα...

      • August 2, 2023
      Aντώνης ΣουκαράςDecadenceΑθλητισμόςΕιδήσεις

      Γκάφα Νανόπουλου: Μπέρδεψε την Εθνική του ’0...

      • November 3, 2022
  • GREEN
  • REAL ESTATE

TROLLING MOOD:  Η ηλεκτρονική ταμπέλα που τοποθετήθηκε στον Ισθμό είναι μεγαλύτερη από αυτόν!

EKO Rally Acropolis 2022: Ολοκλήρωσαν τον άθλο τους Αθανασούλας-Ζακχαίος

Το ΕΚΟ Rally Acropolis ολοκληρώθηκε το μεσημέρι της Κυριακής βρίσκοντας τη Hyundai μεγάλη νικήτρια, με ένα επιβλητικό 1-2-3 – το πρώτο της εταιρείας σε επίπεδο WRC. Η δυσκολία του αγώνα φάνηκε από τα πολλά προβλήματα που αντιμετώπισαν μεγάλες ομάδες και οδηγοί, όπως η εγκατάλειψη του Σεμπαστιάν Λεμπ το Σάββατο ή εκείνη του Ελφιν Εβανς την Κυριακή. Στους άτυχους και το… κορινθιακό πλήρωμα με τους Παναγιώτη Ρουστέμη και Χρήστο Μπακλώρη. Επικεφαλής της άτυπης ελληνικής κατάταξης ο – επίσης δικός μας – Λάμπρος Αθανασούλας με τον Νίκο Ζακχαίο.

  • September 11, 2022
  • Posted in ΑθλητισμόςΕιδήσεις

Ξεκινώντας από τα ευχάριστα, οι Λάμπρος Αθανασούλας και Νίκος Ζακχαίος κατάφεραν να παραμείνουν συγκεντρωμένοι στο στόχο τους από την αρχή μέχρι το τέλος, πιέζοντας εκεί που έπρεπε και προστατεύοντας το όχημα σε άλλα σημεία. Οι Αθανασούλας-Ζακχαίος με το Hyundai i20 N Rally2 πέτυχαν στο φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις πολύ περισσότερα από όσα δείχνει η εξαιρετική 16η θέση τους στη γενική κατάταξη και το γεγονός ότι ήταν το πρώτο ελληνικό πλήρωμα που συναντάμε σε αυτήν. Η θέση αυτή είναι μια επιτυχία από μόνη της, αλλά ο τρόπος με τον οποίο ήρθε την κατατάσσει ανάμεσα στις μεγάλες στιγμές του συγκεκριμένου πληρώματος.

Είναι γνωστό από την Παρασκευή, τη 2η ημέρα του αγώνα, ότι ο Λάμπρος Αθανασούλας αντιμετώπιζε προβλήματα υγείας. Μια επέμβαση στο πόδι δεν του επέτρεψε να προπονηθεί όλο το καλοκαίρι και ξεκίνησε τον αγώνα με πόνους αλλά και με τη φυσική του κατάσταση πολύ μακριά από το επιθυμητό. Στη διάρκεια του αγώνα το γεγονός αυτό τον επηρέασε πολύ. Η σωματική εξάντληση και η αφυδάτωση έκαναν την οδήγηση του Hyundai i20 Ν να είναι μια ιδιαίτερα επίπονη διαδικασία.

Οι Λάμπρος και Νίκος έφτασαν στα όριά τους το Σάββατο αλλά είχαν θέσει από την προηγούμενη ένα μεγάλο στόχο: να μην τα παρατήσουν και να φτάσουν μέχρι τον τερματισμό, τόσο για τους ίδιους όσο και για τους χορηγούς τους. Αυτό ακριβώς έκαναν το Σάββατο και την Κυριακή, και κατάφεραν να φτάσουν μέχρι τον τερματισμό αυτού του -όπως αποδείχτηκε- μαραθωνίου. Η επίτευξη αυτού του στόχου χρειάστηκε τόσο μεγάλη προσπάθεια, που μπορεί να σταθεί δίπλα στα μεγάλα επιτεύγματα αυτού του πληρώματος, όπως τη νίκη στην κατηγορία Production WRC απέναντι στους κορυφαίους του θεσμού το 2009.

«Ήταν ένας πολύ δύσκολος αγώνας, ίσως ο δυσκολότερος που έχω κάνει στην καριέρα μου. Πετύχαμε όμως το στόχο μας και είμαστε χαρούμενοι. Δεν είχαμε κάποιο σοβαρό πρόβλημα με το αυτοκίνητο και προσαρμόσαμε το ρυθμό μας για να φτάσουμε μέχρι τον τερματισμό. Δώσαμε όμως ένα δείγμα του τι θα μπορούσαμε να πετύχουμε αν ήμασταν καλά. Θέλω να ευχαριστήσω τους χορηγούς μας, που μετά τις περσινές αναποδιές πίστεψαν σε εμάς ξανά και στήριξαν τη φετινή συμμετοχή μας. Ελπίζουμε η στήριξη αυτή να συνεχιστεί και του χρόνου και να καταφέρουμε να κάνουμε μερικούς αγώνες προετοιμασίας πριν από το Ακρόπολις. Ιδιαίτερα ευχαριστώ, επίσης, τον γιατρό μου, τον Παναγιώτη Γιαννακόπουλο, που βοήθησε αποφασιστικά στο να δώσουμε το παρών στο φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις και ήταν από την αρχή βέβαιος ότι θα τα καταφέρουμε», δήλωσε ο Λάμπρος Αθανασούλας μετά τον τερματισμό.

Αυτό που πρέπει να κρατήσουμε από τον αγώνα του Λάμπρου και του Νίκου είναι ότι παρότι οι εξωαγωνιστικοί παράγοντες μετέτρεψαν το φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις σε μια μάχη θέλησης και επιμονής μέχρι τον τερματισμό, διαφάνηκε ότι το ταλαντούχο αυτό πλήρωμα με το κατάλληλο αυτοκίνητο μπορεί να πετύχει πολλά – κάτι που, άλλωστε, δεν έχει αμφισβητηθεί ποτέ.

Το άτυχο πλήρωμα Ρουστέμης-Μπακλώρης και οι υποσχέσεις για το μέλλον

Τίποτα δεν ξεκίνησε καλά για το κορινθιακό πλήρωμα, παρά την μεγάλη προσμονή για το μεγάλο αγώνα του Rally Acropolis. Ήδη από την πρώτη κιόλας ειδική διαδρομή στο Λουτράκι δεν λειτουργούσε το launch control. Οπως δήλωσε μάλιστα ο Ρουστέμης “στο πρώτο Λουτράκι ο δρόμος ήταν πολύ καλός, και στο Χαρβάτι λίγο καλύτερος. Όμως σε αυτή την ειδική είχαμε ένα κλατάρισμα. Πάντως, αποδείχθηκε ότι είχαμε κάνει λάθος επιλογή ελαστικών”.

Παρά τα θέματα αυτά οι δυο τους βρίσκονταν σταθερά στη 2η θέση των ελληνικών πληρωμάτων, μέχρι την 7η ειδική διαδρομή στους Βοξίτες, όπου αντιμετώπισαν σοβαρό πρόβλημα ορατότητας από τη σκόνη προπορευόμενων οχημάτων και είχαν μια άσχημη έξοδο, η οποία τους ανάγκασε τελικά σε εγκατάλειψη. Σε ανάρτηση του στα social media, ο Παναγιώτης Ρουστέμης χαρακτήρισε “απαγορευτική και επικίνδυνη την ειδική στους Βοξίτες λόγω των συνθηκών που επικρατούσαν”, ενώ υπογράμμισε ότι “δεν μπορούσες να δεις στα 10 μέτρα. Πάλι καλά που δεν έγινε νυχτερινή, όπως είχε σκεφτεί η οργάνωση”.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Panagiotis Roustemis (@panagiwths_rs)

TRENDING

Δήμος Κορινθίων: Μπαίνουν 31.233 ψηφιακοί υδρομετρητές
TrendingΚοινωνία

Δήμος Κορινθίων: Μπαίνουν 31.233 ψηφιακοί υδρομετρ...

Μπαίνουν 31.233 ψηφιακοί υδρομετρητές στο δήμο Κορ...

  • December 6, 2023
Τιμές διοδίων Κόρινθος-Καλαμάτα: Αυξημένο το κόστος

Τιμές διοδίων Κόρινθος-Καλαμάτα: Αυξημένο το κόστο...

  • December 6, 2023
H"Χρυσή" σεζόν στην Α' Εθνική και η δύσκολη συνέχεια

ΠΑΣ Κόρινθος: H”Χρυσή” σεζόν στην Α...

  • December 4, 2023

Δεν έγινε αποδεκτή η παραίτηση Κούγια – Ανακ...

  • November 29, 2023

Trending

1

Δήμος Κορινθίων: Μπαίνουν 31.233 ψηφιακοί υδρομετρ...

  • December 6, 2023
2

Τιμές διοδίων Κόρινθος-Καλαμάτα: Αυξημένο το κόστο...

  • December 6, 2023
3

ΠΑΣ Κόρινθος: H”Χρυσή” σεζόν στην Α...

  • December 4, 2023

2018 klife.gr