• Ειδήσεις
    • Ειδήσεις
    • Αυτοδιοίκηση
    • Κοινωνία
    • Πολιτική
    • Αθλητισμός
  • Culture
  • Guide
    • Guide
    • Γεύση
    • Σινεμά
    • Θέατρο
    • Kids
    • Διασκέδαση
    • Book Stories
    • Εκτός Συνόρων
      • Εκτός Συνόρων
      • Πάτρα
      • Μεσσηνία
      • Αρκαδία
      • Αργολίδα
      • Λακωνία
  • Interests
    • Interests
    • Πρόσωπα
    • Περιβάλλον
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
  • Decadence
  • Απόψεις
    • Απόψεις
    • Aντώνης Σουκαράς
    • Επισημάνσεις της Τζένης Σουκαρά

  • Ειδήσεις
    • Αυτοδιοίκηση
    • Κοινωνία
    • Πολιτική
    • Αθλητισμός
  • Culture
  • Guide
    • Γεύση
    • Σινεμά
    • Θέατρο
    • Kids
    • Διασκέδαση
    • Book Stories
    • Εκτός Συνόρων
      • Πάτρα
      • Μεσσηνία
      • Αρκαδία
      • Αργολίδα
      • Λακωνία
  • Interests
    • Πρόσωπα
    • Περιβάλλον
    • Τεχνολογία
    • Υγεία
  • Decadence
  • Απόψεις
    • Aντώνης Σουκαράς
    • Επισημάνσεις της Τζένης Σουκαρά
Interests

V-cube: Από την Κόρινθο σε Νέα Υόρκη, Λονδίνο, Ισραήλ και Ακρόπολη

Τι κοινό μπορεί να έχουν γνωστά έργα τέχνης, ένας λαβύρινθος, το πρόσωπο σας ή το logo της επιχείρησης σας; Τα τέσσερα αυτά και πολύ περισσότερα, μπορείτε να τα δείτε σε ένα κύβο V-cube, ο οποίος κατασκευάζεται στο Χιλιομόδι Κορινθίας και εξάγεται σε περισσότερες από 112 χώρες σε ολόκληρο τον κόσμο. Μια ελληνική (κυρίως κορινθιακή) καινοτόμα ιδέα που ξεκίνησε από τον Παναγιώτη Βερδέ και εκτοξεύθηκε από τον γιο του Κωνσταντίνο, τα επόμενα χρόνια. Πρόκειται. ουσιαστικά, για την μετεξέλιξη του πασίγνωστου κύβου του Ρούμπικ, που πλέον παράγεται σε πολλές και διαφορετικές εκδόσεις. Το κορυφαίο, όμως, είναι ότι η Verdes Innovations S.A. δεν σταμάτησε εκεί, ανοίγοντας τους ορίζοντες της και σε άλλους τομείς του παιδικού παιχνιδιού.

  • February 1, 2021
  • Posted in InterestsKidsTrendingΕιδήσειςΤεχνολογία

Οπως διαβάσαμε και ακούσαμε να λέει αρκετές φορές κατά το παρελθόν ο CEO της εταιρείας, Κωνσταντίνος Βερδές, ο ίδιος αρχικά δεν πίστεψε στην εμπορική επιτυχία των σχεδίων εξελιγμένων κύβων, που του είχε δείξει ο πατέρας του το μακρινό 2003. Εν συνεχεία έψαξε, ασχολήθηκε με την ευρωπαϊκή και παγκόσμια αγορά παιχνιδιού, διαπίστωσε ότι τέτοιου είδους παιχνίδια ήταν best sellers – παραμένοντας με την ίδια μορφή από το 1980 μέχρι σήμερα – οπότε υπήρχε ενδιαφέρον πίσω από μια τέτοια ανάπτυξη. Από το 2003 έως το 2007 αναπτύχθηκαν τα πρώτα πρωτότυπα και κατοχυρώθηκε η ιδέα ως παγκόσμια πατέντα!

Παρά το γεγονός πως ο Κωνσταντίνος Βερδές παρακολουθούσε καθημερινά το ενδιαφέρον του κόσμου για τους κύβους σε παγκόσμιο επίπεδο, οι επαφές του με μεγάλες εταιρείες παιχνιδιών για ενδεχόμενη πώληση της πατέντας δεν απέφεραν καρπούς και κάπως έτσι έφτασε η ώρα να “γεννηθεί” η V-cube στο Χιλιομόδι, ώστε το όνειρο του να γίνει πραγματικότητα.

Πέραν των έξι βασικών χρωμάτων, η V-cube τυπώνει πολλές και διαφορετικές κατηγορίες επάνω στον κύβο όπως: Fun, Challenging, Art Emotions για μουσεία, Wild Life and Nature για ζωολογικούς κήπους και θεματικά πάρκα, Greek Memories και Hellenic Treasures για καταστήματα δώρων στην Ελλάδα και το εξωτερικό σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους, καθώς και μια σειρά από γρίφους. Επιπλέον, μέσω της ιστοσελίδας, ο καθένας μπορεί να δημιουργήσει τον δικό του κύβο με βάση την εικόνα και το σχέδιο που επιθυμεί

Ξεπερνώντας ένα μονοπώλιο 30 ετών παγκοσμίως και φτάνοντας σε εξαιρετικά υψηλές πωλήσεις, η V-cube κατάφερε να μπει σε χιλιάδες και στη συνέχεια σε εκατομμύρια σπίτια ανά τον κόσμο. Ο κύβος αποτελούσε πάντοτε έναν από τους πιο μυστηριώδεις και συναρπαστικούς γρίφους στην ιστορία των επιστημών και της φιλοσοφίας. Από το πασίγνωστο  «Δήλιο πρόβλημα», με το οποίο ασχολήθηκαν φιλόσοφοι και μαθηματικοί της αρχαιότητας όπως ο Ιπποκράτης, ο Πλάτων και ο Αρχιμήδης, για να καταφέρουν να βρουν τη λύση στο αίνιγμα του διπλασιασμού του κύβου, ως το  «θαύμα» του Ρούμπικ, που τον μετέτρεψε στο παιχνίδι με τις περισσότερες πωλήσεις στην ιστορία της ανθρωπότητας, οι μηχανικοί όλου του πλανήτη ασχολήθηκαν με τις δυνατότητες και τις προοπτικές που κρύβει μέσα του.

Το αρχικό μετοχικό κεφάλαιο της V-Cube ήταν 750.000 ευρώ και προήλθε από ίδια κεφάλαια και επενδύσεις γνωστών μηχανικών της οικογένειας, οι οποίοι πίστεψαν στο πρότζεκτ και αποφάσισαν να βοηθήσουν. Σκοπός της εταιρείας ήταν να μην προσφύγει σε τραπεζικό δανεισμό, κάτι που στο πέρασμα των χρόνων έχει κριθεί ως σωστή επιλογή, μιας και αριθμεί αρκετούς εργαζόμενους, για να μπορεί μέρα με την ημέρα να μεγαλώνει και να βγάζει στην αγορά περισσότερα καινοτόμα προϊόντα. Η στήριξη της V-Cube από το διαδικτυακό κατάστημα κράτησε στην αρχή την εταιρεία στα πόδια της. Όμως, γρήγορα ο προσανατολισμός άλλαξε. Το B2C ήταν δύσκολο να προχωρήσει περισσότερο, επειδή η προσέγγιση μεμονωμένων πελατών σε όλο τον κόσμο για μια ελληνική εταιρεία που έκανε τα πρώτα βήματά της σε έναν χώρο ενός γιγαντιαίου μονοπωλίου ήταν εξαιρετικά δύσκολη.

Η V-cube αυτή τη στιγμή κυκλοφορεί στην αγορά 3 μεγάλες ετικέτες προϊόντων. Την υψηλής ποιότητας γκάμα περιστροφικών τρισδιάστατων κύβων παζλ V-CUBE, τo παγκοσμίως πατενταρισμένο 3D σφαιρικό παζλ ολίσθησης 95 κομματιών V-SPHERE και ένα… πείραμα εγκεφάλου που προσφέρει συναρπαστικές 2D εμπειρίες επίλυσης παζλ με τίτλο \”Οι άθλοι του Ηρακλή\” και την επωνυμία V-PUZZLES

Οι κύβοι με τα πέντε, έξι και επτά στρώματα που είχαν παραχθεί σε πρώτη φάση, δεν έφταναν, οπότε ο Κωνσταντίνος Βερδές πήρε την απόφαση να αναπτύξει την γκάμα της εταιρείας, αρχίζοντας από τα πιο μικρά νούμερα που είναι και τα πιο εμπορικά, ρίχνοντας παράλληλα το κόστος, για να είναι περισσότερο ανταγωνιστικά. Το μεγάλο κόστος παραγωγής (άγγιζε τις 150.000 ευρώ για κάθε κύβο) έβαλε τους ανθρώπους της V-cube να κάνουν δεύτερες σκέψεις για εγκατάλειψη της Ελλάδας και μεταφορά στην Κίνα, ώστε εκεί να στηθεί μια παραγωγή που θα εξασφάλιζε μεγαλύτερους (και σε πιο σύντομο χρονικό διάστημα) τζίρους.

Η διετία 2010-2011 ήταν εξαιρετικά σημαντική για το μέλλον της εταιρείας, καθώς μπήκαν στα ταμεία της συνολικά 850.000 ευρώ μέσω ΕΣΠΑ, τα οποία διατέθηκαν για τη γενικότερη ανάπτυξη (προϊόντων, εξοπλισμού, μάρκετινγκ και νομική προστασία), ενώ σε εκείνο ακριβώς το σημείο αποφασίστηκε να παραμείνει η παραγωγή στην Ελλάδα και το Χιλιομόδι Κορινθίας. Σε ό,τι αφορά την κατασκευή τώρα, η V-cube συνεργάζεται με υπεργολάβους από τους οποίους αγοράζει τα εξαρτήματα με τις προδιαγραφές που έχει θέσει, ενώ οι άνθρωποι της προχωρούν στη συναρμολόγηση, την τελική εμφάνιση του προϊόντος, τον ποιοτικό έλεγχο, τη συσκευασία, την αποθήκευση και τον προώθηση του σε όλο τον κόσμο.

Ανάμεσα στις πολλές διακρίσεις που έχει καταφέρει να αποσπάσει, δεν θα μπορούσαμε να μην αναφέρουμε: Την 1η θέση ανάμεσα στις εταιρείες καινοτομίας στην Ελλάδα το 2010 από το Ελληνικό Τμήμα Ερευνας και Τεχνολογίας, τον τίτλο “National Champion Greece” στα European Business Awards 2013, καθώς και ο τίτλος της Premier Start-Up Company στο Ελληνικό Φόρουμ Εξαγωγών 2013.

Πάντως, ακόμα και αν η εταιρεία απέκτησε πολύ σύντομα σημαντική νομική υποστήριξη για τα δικαιώματα της, υπήρξαν περισσότερα από ένα εργοστάσια στην Κίνα που κυκλοφόρησαν στην αγορά αντιγραφή των προϊόντων της

Η μέθοδος της τύπωσης διάφορων εικόνων στους κύβους, βοήθησε πολύ την εταιρεία να συνεργαστεί με μεγάλες επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο, όπως τις Swarovski, Chanel, Intralot, UPS και BMW, για τη δημιουργία κύβων με τα εταιρικά μηνύματα κάθε επιχείρησης, ενώ, μεταξύ άλλων, ειδικές δημιουργίες της V-Cube πωλούνται στο Μητροπολιτικό Μουσείο της Νέας Υόρκης, στο Μουσείο του Ισραήλ, στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας στο Λονδίνο, στο Μουσείο της Ακρόπολης και σε πολλά ακόμη μουσεία και χώρους τέχνης στην υφήλιο.

Trending

GuideKidsTrendingΕιδήσεις

Η Μαδριγάλειος Μουσική Σχολή στην Κόρινθο κάνει τη...

Read more

  • September 20, 2019

Κοτόπουλα Ναυπάκτου Κοντοχρήστος, το απόλυτο σημεί...

  • October 1, 2019

Εξι αθλήτριες του ΑΣΠ Κόρινθος προτρέπουν τα νέα κ...

  • October 2, 2019

Σε λίγα λεπτά η Κόρινθος έγινε… λίμνη –...

  • October 4, 2019

Trending

1

Η Μαδριγάλειος Μουσική Σχολή στην Κόρινθο κάνει τη...

  • September 20, 2019
2

Κοτόπουλα Ναυπάκτου Κοντοχρήστος, το απόλυτο σημεί...

  • October 1, 2019
3

Εξι αθλήτριες του ΑΣΠ Κόρινθος προτρέπουν τα νέα κ...

  • October 2, 2019

2018 klife.gr

pop

Got a hot tip? Send it to us!

Your Name (required)

Your Email (required)

Video URL

Attach Video

Category
SportNewsTechMusic

Your Message

Got a hot tip? Send it to us!

Your Name (required)

Your Email (required)

Subject

Your Message